Free Republic
Browse · Search
News/Activism
Topics · Post Article

To: dynachrome

from Washington Free Beacon story on the sale:

“Hyatt points to the Al Jazeera’s many accomplishments, including its global reach and for being the “only news network” that Obama-supporter Colin Powell watches, as factors in their decision.”

“According to the New York Times, which first broke the story Wednesday, Gore wanted to complete the sale before Jan. 1, 2013 to avoid getting slammed with higher taxes.”

“The Wall Street Journal reported Wednesday that Glenn Beck’s the Blaze inquired about buying Current last year, but was rejected due to ideological differences. Current leadership told the Blaze at the time that ”the legacy of who the network goes to is important to us.” Beck confirmed the inquiry late Wednesday.”


17 posted on 01/02/2013 7:26:17 PM PST by machogirl (First they came for my tagline)
[ Post Reply | Private Reply | To 4 | View Replies ]


oopsie, linky linky

http://freebeacon.com/gore-pockets-100m-on-tv-sale-to-oil-backed-al-jazeera/


18 posted on 01/02/2013 7:27:23 PM PST by machogirl (First they came for my tagline)
[ Post Reply | Private Reply | To 17 | View Replies ]

Free Republic
Browse · Search
News/Activism
Topics · Post Article


FreeRepublic, LLC, PO BOX 9771, FRESNO, CA 93794
FreeRepublic.com is powered by software copyright 2000-2008 John Robinson